ادامه سريال «نه تأييد و نه تکذيب» کانديداهاي احتمالي انتخابات رياست جمهوري
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آرشيو وبلاگ



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 24
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 24
بازدید ماه : 592
بازدید کل : 85932
تعداد مطالب : 106
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

اتحاد با امام
راههای جلوگیری از نفوذ دشمنان
ادامه سريال «نه تأييد و نه تکذيب» کانديداهاي احتمالي انتخابات رياست جمهوري
خراسان - مورخ پنج‌شنبه 1391/04/29 شماره انتشار 18171

سريال «نه تأييد و نه تکذيب»هاي کانديداهاي احتمالي انتخابات رياست جمهوري ادامه دارد. پس از آن که منوچهر متکي، علي اکبر ولايتي و صالحي در پاسخ هاي جداگانه به سوال خبرنگاران درباره احتمال کانديداتوري آن ها در انتخابات رياست جمهوري بدون تأييد يا تکذيب اين مسئله پاسخ گويي را به آينده موکول کردند، غلامعلي حدادعادل نيز در پاسخ به سوالي مبني بر اين که آيا براي انتخابات رياست جمهوري يازدهم کانديدا مي شويد؟ اظهار داشت: فرصت زيادي براي تصميم گيري هست عجله نکنيد.

 

حداد عادل: هنوز به جمع بندي نرسيده ام

به گزارش ايسنا وي که در حاشيه بيست و نهمين اجلاس روساي آموزش و پرورش مناطق کشور در جمع خبرنگاران حضور يافته بود همچنين در برابر اين پرسش که آيا براي تصميم گيري در رابطه با انتخابات برنامه ريزي داريد؟ افزود: هنوز به جمع بندي نرسيده ام.

 

پورمحمدي: حضورم در انتخابات منتفي نيست

رئيس سازمان بازرسي کل کشور در واکنش به سوالي مبني بر کانديداتوري وي در انتخابات رياست جمهوري آينده گفت: بنده هيچ گاه حضور در انتخابات رياست جمهوري را نفي نکرده ام ولي به وقتش اعلام خواهم کرد و الان وقتش نرسيده است. به گزارش مهر، حجت الاسلام پورمحمدي همچنين در پاسخ به سوال ديگري مبني بر اين که، از آن جايي که عضو جامعه روحانيت مبارز هستيد ممکن است از طرف اين جامعه کانديدا شويد؟ تا کنون در اين راستا از سوي جامعه روحانيت بحثي مطرح شده است؟ گفت: تا کنون صحبت رسمي صورت نگرفته است.

 

کمال خرازي: نامزدي ام در انتخابات رياست جمهوري آينده شايعه است

در همين حال به گزارش فارس، دفتر کمال خرازي وزير پيشين امور خارجه در خبري که در اختيار خبرنگار فارس، قرار داد خبر کانديداتوري وي در انتخابات آينده رياست جمهوري را تکذيب کرد. بر اين اساس کمال خرازي گفت که نامزدي ام در انتخابات آينده رياست جمهوري شايعه است و آن را تکذيب مي کنم. کمال خرازي وزير امور خارجه جمهوري اسلامي ايران در دوران رياست جمهوري خاتمي بود؛ وي اکنون رئيس و عضو شوراي راهبردي روابط خارجي است که در سال ۱۳۸۵، توسط مقام معظم رهبري به اين سمت منصوب شده است.

 

خاتمي: اسامي مطرح شده به عنوان کانديداي اصلاح طلبان در حد گمانه زني است

در همين حال سيدمحمد خاتمي، نام هايي که به عنوان کانديداي احتمالي اصلاح طلبان مطرح مي شود را در حد گمانه زني برشمرد. به گزارش ايسنا، حجت الاسلام سيدمحمد خاتمي در ديدار اعضاء شوراي مرکزي انجمن اسلامي دانشجويان دانشگاه تهران و علوم پزشکي تهران درباره انتخابات آتي رياست جمهوري گفت: نظر من رسيدن به اجماع در ميان اصلاح طلبان است. وي خاطرنشان کرد: مباحثي که در فضاي کنوني مطرح مي شود و نام هايي که به ميان مي آيد بيشتر در حد گمانه زني است. خاتمي گفت: بايد تلاش کنيم تا بتوانيم گامي به جلو برداشته و تغييراتي هر چند کوچک را رقم بزنيم. رئيس بنياد باران با تأکيد بر لزوم اجراي بدون تنازل و بي کم و کاست قانون اساسي، خاطر نشان کرد: بايد به ظرفيت هاي معطل مانده و اجرا نشده قانون اساسي توجه و براي اجراي کامل آن تلاش کرد. رئيس بنياد باران در تبيين جريان اصلاحات گفت: ما در چارچوب جمهوري اسلامي و با پاي بندي به اسلام عمل مي کنيم و با سکولاريزم از يک سو و خشونت طلبي و جزم گرايي از سوي ديگر مخالفيم. ما اصولي داريم. اسلام، قانون اساسي و جمهوري اسلامي، اما اين منافاتي ندارد با اين که به بعضي امور انتقاد داشته باشيم. از جمله اصول ما اين است که ما از حقوق کسي که با ما نيست، ولي برانداز هم نيست، دفاع مي کنيم. اگر کسي برانداز نبود بايد در عين مشخص کردن مرزهاي هويتي از حقوقش دفاع کرد. همزمان محمدرضا خباز، عضو شوراي مرکزي حزب اعتماد ملي در گفت وگو با مهر با تاکيد بر اينکه اصلاح طلبان بايد فعالانه در انتخابات رياست جمهوري و شوراهاي شهر حضور داشته باشند، گفت: درصورتي که اصلاح طلبان بر سر کانديدايي به اجماع نرسند به دنبال کانديداي اصولگرايي مي روند که عداوتي با جريان اصلاح طلبي نداشته باشد و از فکر و انديشه اصلاح طلبان استفاده و آنان را مورد مشورت قرار دهد.

 

وزير کشور: انتخابات رياست جمهوري و شوراها همزمان برگزار مي شود

به گزارش ايسنا، مصطفي محمدنجار وزير کشوردر حاشيه جلسه هيات دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال ايسنا مبني بر اين‌که با توجه به اين که آموزش ناظرين شوراي نگهبان براي انتخابات رياست جمهوري آينده آغاز شده آيا وزارت کشور در اين راستا اقداماتي انجام داده است ؟ گفت: با توجه به برنامه‌ريزي که از قبل صورت گرفته، کارهايمان را طبق زمان بندي به پيش مي‌بريم و هماهنگي‌هايي نيز با شوراي نگهبان صورت مي‌گيرد که ان‌شاء ا... انتخابات رياست جمهوري و شوراي شهر و روستا که به صورت همزمان برگزار مي‌شود، هرچه باشکوه‌تر برگزار شوند.

 

محمدرضا باهنر: تغيير قانون انتخابات فعلا از دستور کار مجمع تشخيص خارج شده است

در همين حال به گزارش فارس، محمد‌رضا باهنر عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام درباره تصويب سياست‌هاي کلي تغيير قانون انتخابات در مجمع تشخيص مصلحت نظام گفت: حدود يکسال پيش يک سري سياست‌هاي کلي درباره انتخابات کشور اعم از انتخابات مجلس و رياست جمهوري در حال بررسي بود ولي به دليل برخي از مشکلات از دستور کار خارج شده و فعلا زمان مشخصي براي بررسي مجدد اين طرح مطرح نشده است. وي افزود: کميسيون سياسي و امنيتي مجمع تشخيص مصلحت نظام وظيفه دارد روند بررسي دوباره اين طرح در مجمع را مشخص کند. باهنر درباره تغيير در نهاد برگزار‌کننده انتخابات با تصويب اين قانون اظهار داشت: بعيد است که اين موضوع صورت گيرد اما در قانون اساسي طبق اصل 199 نظارت بر انتخابات به عهده شوراي نگهبان است و دولت مجري برگزار‌کننده آن به حساب مي‌آيد. وي تصريح کرد: در مجموع مي توان گفت بسيار مطلوب است که برگزاري انتخابات از قوه مجريه به نهاد ديگري منتقل شود. علي لاريجاني رئيس مجلس شوراي اسلامي در ديدار خود با آيت ا... محمد يزدي رئيس جامعه مدرسين حوزه علميه قم گفت:مقام معظم رهبري چندي پيش دستور تصويب سياست‌هاي کلي قانون انتخابات را به مجمع تشخيص مصلحت نظام داده‌اند و به طور حتم اگر تعيين و تصويب اين سياست‌ها صورت گيرد، کار مجلس براي تغيير قانون انتخابات تسهيل مي‌شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب